Ads by Google

hightechnic
Ads by Google

“Kapital Bank” məlumat xidməti – Reception (Zərdab, Lənkəran, Xaçmaz, İmişli, Cəlilabad, Şamaxı, Astara, Laçın, Ağcabədi, Beyləqan, Füzuli, Tərtər, Kürdəmir, Ağsu) vəzifəsinə işçi axtarır.

Yenicag.Az-ın məlumatına görə, ali təhsilli, MS Office proqramları üzrə bilikləri olan namizədlər vakansiya ilə bağlı müraciət edə bilərlər. İşlə bağlı son müraciət tarixi fevral ayının 28-dir.

Öhdəliklər:
– Filiala müxtəlif sorğularla müraciət edən müştərilərin qarşılanması
– Müştərilərin müraciətlərinə əsasən müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi
– Elektron növbə sistemi üzrə müştərilərin müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi
– Ödəniş terminallarından istifadə qaydaları haqda məlumatların verilməsi

Tələblər:
– Ali təhsil
– Səbirli, təmkinli, təzyiqə davamlı
– Ünsiyyətqurma və izahetmə qabiliyyəti
– Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı (Bakı və Sumqayıt filialları üzrə)
– MS Office proqramları üzrə biliklər
– Əla ünsiyyət bacarıqları
– Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik, aydın diksiya, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti

Müraciət etmək istəyənlər “mövzu” bölməsində “Məlumat xidməti / Reception” qeyd etməklə CV-nizi HKC@kapitalbank.az ünvanına göndərə bilərlər.

Yenicag.Az

Yenicag.Az - www.yenicag.az

Tarix:
Oxunma sayı: 167
Kateqoriyalar:
Etiketlər:
Paylaş:

× Saytın materialları mənbə göstərilmədən paylaşıla, kopyalana və ya başqa yerdə yayımlana bilməz.

Ads by Google

Nə düşünürsən?
Xəbərləri İzləyin
Bənzər Xəbərlər

    "Günün manşet və ən çox oxunan xəbərlərini hər gün e-poçt vasitəsilə təqib etmək üçün Yenicag.Az xəbər bületeninə abunə olun."