!Reklam
!Reklam – Sol
Koronavirus
!Reklam – Sag
!Reklam – Arxiv

“Nikoil Bank”dan yeni vakansiyalar

!Reklam – Yazi

Plastik kartlarla və mobil maliyyə xidmətləri ilə iş Şöbəsinin müdiri

Səlahiyyətlər:

• Plastik kartlarla və mobil maliyyə xidmətləri ilə iş Şöbəsinə rəhbərlik və idarə etmək, aşağıda sadalanan səlahiyyətlərlə kifayətlənməmək deyil, daxil olmaqla:
• Plastik kartlar və mobil maliyyə xidmətləri ilə bağlı müəyyən edilmiş strategiyaların hazırlanmasına və tətbiqinə rəhbərlik etmək;
• Bankın kartlar və mobil maliyyə xidmətlərin uğurlu realizasiyasına görə cavabdeh şəxsi olmaq;
• Biznes proseslərinə, satışın təşkilinə, plastik kartlar üzrə biznes-strategiyaları üçün təkliflərin hazırlanmasına rəhbərlik etmək;
• Bankın texnoloji inkişafı və xidmətləri ilə bağlı layihələrin hazırlanması və onlarda iştirak;
• Azərbaycan Qanunvericiliyinə və normativ aktlarına riayət edilməsini təmin etmək;
• Müxtəlif komitə və komandalarda iştirak etmək;
• Layiqli korporativ mədəniyyətinin təşkilində, həmçinin işin hər aspektində ən yaxşı beynəlxalq təcrübəsini tətbiq edilməsində iştirak etmək;
Tabelik və inkişaf imkanları:
• Plastik kartlarla və mobil maliyyə xidmətləri ilə iş Şöbəsi Pərakəndə bank xidmətləri Şöbəsinin hissəsidir.
• Vəzifə bilavasitə Pərakəndə biznes Departamentinin Direktoruna tabedir.
• Şöbə müdirinə iki vəzifə tabedir:
• Kartların verilməsi üzrə Mütəxəssis və əldə etməsi üzrə Mütəxəssis.
• Vəzifənin növbəti səviyyəsi – Pərakəndə biznes Departamentinin Direktorun müavini.
Tələblər:
1. Kommersiya bankında, prosesinq mərkəzində (back-ofis, biznesin inkişafı və ya front-ofis) plastik kartlarla işin idarə edilməsində minimum 3 illik təcrübə;
2. Plasik kartlarla işin prinsiplərini dərindən bilməsi (verilmə,əldə etmə, və s.);
3. Beynəlxalq ödəniş sistemlərinin qaydalarını və tələblərini, normativ bazanı və əlaqəli sahələri bilməsi;
4. Mobil maliyyə xidmətlərinin tətbiqində təcrübə önəmli üstünlükdür;
5. İqtisadiyyatda, bank işində, biznesin idarə edilməsində dərəcə. Elmi dərəcə – üstünlükdür;
6. Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Visio, Project, Power Point), ABS sistemini və plastik kartların back-ofis sistemini bilmək;
7. Azərbaycan və rus dillərini sərbəst, ingilis dilini əla səviyyədə bilmək.
8. İdarəetmə təcrübəsi üstünlüklərdən biridir.
Mükafatlandırma:
Biz əməyin əla ödəniş şərtlərini təklif edirik (müəyyən edilmiş əmək haqqı və səmərəliliyin nəticəsində qazanılan bonuslar daxil olmaqla).

Əlaqə:
CV formalarınızı [email protected] ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.

Son müddət:
1 aprel 2017 il.

www.yenicag.az

721
!Reklam – Single 02
Ads
www.veteninfo.com
!Reklam – Arxiv