Yazı İçi 468×60

uyuyarak-zayiflamak-mumkun--7187041Yenicag.az xəbər verir ki, araşdırmalar nəticəsində, yuxudan məhrum olanların daha çox yüksək kalorili qidalardan istifadə etdiyi məlub olub. Lakin, bunun səbəbi daha uzun müddət oyaq qalmaqları deyil, yuxunun aclığa nəzarət edən hormonlara təsir etməsidir. Əgər, doyunca yatmaq üçün həftəsonunu gözləyirsinizsə və həftə içi çox az yatırsınızsa, aclıq hissiniz bir qədər yüksək olur.

Gecə tez tez yuxudan oyanırsınızsa, bu qarın və bel hissəsində yağ yığılmasına gətirib çıxarır. Çünki, kifayət qədər yuxu yatmamağınız sizin özünüzü stressli hiss etmənizə səbəb olacaq.

Bunun üçün, yatmazdan əvvəl gözəl və rahat bir yataq otağı mühiti yaratmaq, yuxudan ən az 20-30 dəqiqə əvvəl elektron cihazları bağlamaq, işığı söndürmək və spirtli içkilərdən istifadə etməmək tövsiyyə olunur.
Xüsusilə, yatmazdan öncə “fast food”, dondurma kimi qidalardan uzaq durmaqda fayda var. Əmin olun ki, bu qidalar sizə yüzlərlə kalori olaral geri dönəcək! Buna görə, axşam bəslənmə rejiminizi yuxunuza görə təyin etməlisiniz.

Onu da vurğulamaq lazımdır ki, yatmazdan əvvəl edilən idman da doğru seçim deyil. Bunun əvəzinə səhərlər az yataraq idman edə bilərsiniz!

Yenicag.Az - www.yenicag.az

Tarix:
Oxunma sayı: 29
Kateqoriyalar:
Etiketlər:
Paylaş:

× Saytın materialları mənbə göstərilmədən paylaşıla, kopyalana və ya başqa yerdə yayımlana bilməz.

Nə düşünürsən?
Xəbərləri İzləyin
Bənzər Xəbərlər

    WideSkyscrapper 160×600

    WideSkyscrapper 160×600

    "Günün manşet və ən çox oxunan xəbərlərini hər gün e-poçt vasitəsilə təqib etmək üçün YeniÇağ Xəbər bületeninə abunə olun."