Reklam
Ziraat Bank New 160×600
Koronavirus
Azersun New 160×600
Ziraat Bank New 768×90 / 320×100

"Citynet" müştəriləri boğaza yığıb - Şirkət məsuliyyətdən necə yayınır?

“CityNet” internet provayderindən edilən şikayətlərin ardı-arası kəsilmir.

Yenicag.az xəbər verir ki, müştərilərin narazılığına əsas səbəb internetin veirlişində yaranan çətinliklər, şirkətin şikayətləri qulaqardına vurması və bu kimi hallardır.

Maraqlıdır ki, internet xidməti göstərən şirkət tərəfindən şikayətçilərə heç bir texnoloji savada və yeniliyə sığmayan “çarə”lər təklif edilir.

Məsələn, əgər müştəri internetin sürətinin yavaş olması və ya heç olmaması ilə bağlı “CityNet”ə müraciət edirsə, şirkətin ilk sualı, “Modemi söndürüb-yandırmısınız?” – olur. Müştəri narazılığının “araşdırılacağına” söz verilsə də, bəhanalər də dəyişməz qalır: “Biz tərəfdən heç bir problem yoxdur”.

Yaxşı, əgər provayder tərəfdən heç bir problem yoxdursa, o zaman şirkətdən narazılıq edən müştərilərin problemi nədən qaynaqlanır?

“Google” axtarış sisteminə “CityNet” yazmaq kifayətdir ki, şirkət haqqında saysız-hesabsız şikayətlə qarşılaşırsan. Bir sıra özəl müəssisələrin də “dələduz” şirkətə güvənərək internet təminatlarını ona həvalə etməsi iş prosesinin ləngiməsinə, əsəblərin gərilməsinə səbəb olur.

Müştəri məmnuniyyəti məsələsini qeyd etməyə isə heç lüzum yoxdur. Şirkətin təqdim etdiyi internetlə yanaşı, əməkdaşların müştəri ilə davranma şəkilləri də kobud və “yolavermə” xarakteri daşıyır.

Ən maraqlısı isə budur ki, vətəndaşları normal internetlə təmin edə bilməyən şirkət aylıq ödəniş vaxtı gəldikdə dərhal kəsintiyə gedir.

Ümid edirik ki, “CityNet” qeyd edilənlərdən dərs çıxaracaq və nəhayət müştəri məmnuniyyətinin önəmini dərk edəcək.

www.yenicag.az

297
www.veteninfo.com
Ziraat Bank New 768×90 / 320×100