Reklam

Reklam

Sosial şəbəkə fəalı, şair Şəhriyar del Gerani “facebook”da yazdığı statusla gündəmə gəlib.

Yenicag.az xəbər verir ki, o, “Favorit” marketdə özünün iştirakı ilə yaşanan hadisəni nəql edib:

“Favorit” marketin ət və süd məhsulları bölməsindəki satıcıdan kolbasa istədim. Dedim, “Zəhmət olmasa mənə Rusiya istehsalı kolbasa verin”. Dedi, “Məsləhətli Minbərəkət və Hacıturqay kolbasaları da varımızdı”. Dedim, “Oğlum, mənə haram kolbasa lazımdır, cılxa haram – tərkibində donuz piyi olan kolbasa”. Dedi, “Müəllim, mən sadəcə məsləhət elədim”. Düzü, bir xeyli acığıma gəldi nadan satıcının bu hərəkəti. Yəni adicə alış-veriş edərkən də belə bambılı mövzulara vaxt itirmək nəyə lazım axı? Buna ömür yetərmi? Hər nadanla 5 dəqiqə mübahisə etsən, gör hara vurur? Niyə bu məmləkətdə hərə bir molla olub keçib təpəmizə axı? Dedim, “Ay oğul, sən kimsən mənə məsləhət edəsən? Bu nə qeyri-mədəni davranışdır? Sizə etika öyrətmirlərmi işə götürəndə?” Qayıtdı ki, “Mədəniyyətsiz özünsən, mən səni halala dəvət edirəm!” Cahil vətəndaşla qəti şəkildə dialoqa getmədən dərhal müdirini çağırdım. Dərhal. Son dərəcə dərhal. Özümü təqdim etdim, kameranın yaddaşından video yazısını izlətdirdim və mədəniyyətsiz halalxor satıcını işdən rədd etdirdim. Mübarək bir rədd oldu düzü. Həddən ziyadə məmnun halda 200 qram donuz piyli kolbasa və xiyar turşusu götürüb evə döndüm. Həri, əzize-mənlər, aydın cəmiyyətlər belə qurulur. Gec-tez hər kəs başa düşməlidir. Ki, ibadət, namaz, ümumiyyətlə bütün dini ayinlər Allahla-bəndə arasındakı intim-ruhani davranışlardır. Bunların heç birinin digər nəfərə əl-qətiyyən vəl-əşədənbillah dəxli yox. Hələ-hələ marketdə kolbasa alan müştəriyə heç dəxli yox. Necə deyərlər, “Sözün sağlığına!” Getdim…

Lakin Şəhriyar del Geraninin yazdığl hadisə öz təsdiqini tapmayıb. Yenicag.az-a açıqlama verən “Favorit” marketin ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin əməkdaşı Elvin Babayev belə bir hadisənin yaşanmadığını bildirib:

“Şəhriyar del Gerani adlı “facebook” istifadəçisinin yazdığı statusla tanış olmuşam. Statusu oxuduqdan sonra dərhal məsələni araşdırdım. Lakin Favorit Supermarketin heç bir filialında belə hal yaşanmayıb. Ümumilikdə isə marketlərdə çalışan hər bir satıcıya müştəri ilə davranış kodeksi, etik davranış kodeksi və s. mövzularda təlim və seminarlar keçirilir. Müştərilərimiz hər hansı bir satıcı barədə şikayət edərsə, şikayət Müştəri xidmətləri şöbəsi və İnsan resursları departamenti tərəfindən araşdırılır. Əgər neqativ hal baş veribsə, personala xəbərdarlıq olunur və etik davranış barədə yenidən təlimatlandırılır. Mağaza personalının dərhal işdən azad olunması isə absurddur. Şəhriyar del Gerani adlı “facebook” istifadəçisindən şirkətimizə heç bir şikayət daxil olmayıb”.

Emin Səfərov

Yenicag.Az - www.yenicag.az

Tarix:
Oxunma sayı: 3522
Kateqoriyalar:
Paylaş:

× Saytın materialları mənbə göstərilmədən paylaşıla, kopyalana və ya başqa yerdə yayımlana bilməz.

Reklam

Reklam

Nə düşünürsən?
Bənzər Xəbərlər

    Reklam

    Reklam

    "Günün manşet və ən çox oxunan xəbərlərini hər gün e-poçt vasitəsilə təqib etmək üçün Yenicag.Az xəbər bületeninə abunə olun."