Fırıldaqçıların istifadə etdyi ən “təhlükəli” brendlər

“Check Point” təhlükəsizlik şirkətinin mütəxəssisləri istifadəçilərin məlumatlarını oğurlamaq məqsədilə cinayətkarlar tərəfindən adından istifadə edilən brendlərin reytinqini tərtib ediblər.

Yenicag.az xəbər verir ki, fişinq cəhdlərinin ümumi sayına görə “Facebook” lider (18%) olub.

İnternet fırıldaqçılarının 10%-i istifadəçilərin məlumatlarını ələ keçirmək üçün “Yahoo” xidmətlərini, 5%-i “Netflix” onlayn kinoteatrı və “PayPal” ödəmə sisteminin saytlarından istifadə edirlər. Fişinq cəhdlərinin 3%-i “Microsoft” və “Spotify”, 2%-i isə “Apple”, “Google”, “Chase” və “Ray-Ban” şirkətlərinin payına düşür.

Əksər hallarda (48%) istifadəçiləri saxta veb saytlar vasitəsilə aldatmağa çalışırlar. Hücumların 27%-i elektron poçt, 25%-i isə mobil qurğular vasitəsilə həyata keçirilir.