Qadınlar arasında döş xərçənginə qarşı başlanan kampaniya bu dəfə fərqli şəkildə keçiriləcək.
Xəstəliyə qarşı diqqətli olmaq üçün 2012-ci ildə “Facebook” və “Tvitter”də keçirilən meyvəli kampaniya bu dəfə “WhatsApp” vasitəsi ilə ediləcək.
Qadınlar “WhatsApp”da vəziyyətlərinə uyğun meyvə adları və ya şəkillərini qoyacaq.
Kampaniyada
Ananas: Subay,
Moruq: Qərarsız,
Alma: Dul,
Albalı: Tanışı var
Banan: Evli
Avokado: tərəf müqabilim var,
Çiyələk: özünə uyğun doğru seçimi edə bilmir,
Limon: subay olmaq istəyir,
Üzüm: istnilən biri ilə evlənmək istəyir anlamı verəcək. (anspress.com)