Reklam: Sinerji
Reklam [Left] – 160×600
Reklam [Right] – 160×600
ZiraatBank

Çox yemək vərdişindən xilas olmaq üçün 10 MƏSLƏHƏT

Hər birimiz fərqində olmadan bəzən normadan artıq yeyirik.

Yenicag.az xəbər verir ki, sadə üsulları tətbiq edərək çox yeməyin qarşısını almaq mümkündür.

  1. Diqqətini yeməyə ver – Yemək yeyərkən telefon, tv, kompüter kimi diqqət dağıdan əşyalardan uzaq olun.
  2. Özünə dəyər ver – Həddindən artıq məhdudiyyətlər qoymaq aclıq krizlərinə səbəb olur. Buna görə də, vaxtaşırı ürəyinizin istədiyini yeyin.
  3. Zərərli qidalardan uzaq olun – Evinizdə hazır və asan qəbul edə biləcəyiniz qidaları saxlamayın.
  4. Boşqabdan yeyin –  Tək olsanız belə, qazandan yemək götürməyin. Bununla porsiyalarınıza nəzarət etmək daha asan olacaq.
  5. Stresdən uzaq olun – Stress daha çox yemək yemə istəyi yaratdığı üçün bu cür sitüasiyalardan uzaq olmağa çalışın.
  6. Lifli qidalar qəbul edin – Fındıq, lobya və.s. kimi lifli qidalar uzun müddət toxluq hissi yaradır.
  7. Dost çevrənizə diqqət edin – Ətrafınızda sağlıqsız qidalar yeyən insanlar çoxaldıqca istər-istəməz siz də onlara oxşayacaqsınız. Buna görə də, dost seçərkən ehtiyatlı olun.
  8. Su için – Yeməyin yanında kola və ya meyvə şirəsi içmək əvəzinə su qəbul edin.
  9. Sağlam yağlara üstünlük verin – Avokado, fındıq, zeytin yağları uzun müddət tox saxlayır.
  10. Protein qəbul edin – Tərkibində protein olan qidalar yeyin. Xüsusilə, səhər yeməyində qəbul edəcəyiniz yumurta sizi uzun müddət enerjili edəcək.

www.yenicag.az

562
www.onlinepress.az
www.aznews.az
www.busaat.az
ZiraatBank
MARGIN-BOTTOM