Reklam: Sinerji
Ziraat Bank New 160×600
Ziraat Bank New 160×600
Ziraat Bank New 768×90 / 320×100

Yeyərək kökəlməmək üçün nə etməli? - Qidalanma mütəxəssislərinin araşdırmaları

İstəfiyimizi yeyib, ancaq kökəlməmək bir çox insanların, xüsusən də qadınların xəyalıdır. Bununla əlaqədar dünya qidalanma mütəxəssisləri araşdırmalar aparıb.

Yenicag.az aparılan araşdırmaların nəticələrini təqdim edir:

1. 40 yaşdan sonra maddələr mübadiləsi yavaşlayır.

Bu nə qədər xoş olmayan bir xəbər olsa da  həqiqətdir. Yaşlandıqca metabolik proseslər bir o qədər yavaşlamaqda davam edir. Bu dəyişikliklər nəzərə alınmazsa, hər il ortalama olaraq bir kiloqram kökələcəksiniz.

2. Arıqlamaq istəyirsinizsə, istehlak etdiyinizdən daha çox enerji sərf edin.

Əgər gün ərzində yediyiniz qədər kalori sərf edirsinizsə, o zaman kilonuz artmayacaq. Qəbul etdiyiniz qədər kalori sərf etməsəniz, o zaman kökələcəksiniz. Kilo vermək istəyirsinizsə, onda istehlak etdiyinizdən çox kalori sərf etməlisiniz. Yediyiniz bütün qidalar enerjidir. Bu enerji ya işləyərik sərf olunacaq, ya da yağ toxuması şəklində bədəndə yığılacaq . Bu təbii bir bioloji prosesdir.

3. Əsas odur ki, axşam çox yemək yeməyin.

Təəssüf ki, əksər hallarda axşam çox yeyirik, çünki bu zaman rahat olduğumuz, darıxdığımız və ya yorulduğumuz üçün, gün ərzində etdiyimiz hər şeyə görə özümüzü mükafatlandırmaq istəyirik. Bu həqiqətən bir tələdir. Gün ərzində özümüzü idarə edirik, səhər sağlam qidalanırıq, nahar da da yeməyimizə diqqət edirik. Qatıq və meyvələrə qəlyanaltı edirik, amma axşam…  Axşam evdə rahat, nəzarətsiz istədiyimizi yeyirik. Məsələn çərəzlər, duzlu qoz-fındıq və daha sonra kiçik bir sendviç… Bütün bunları səhər yesək, enerji sərf etmək şansımız olar, amma axşam belə bir şans olmur. Bəs axşam qidalandıqdan sonra nə etməliyik?

– Axşam gəzinti vərdişi olduqda yaxşıdır. Birincisi, bu fiziki fəaliyyətdir, ikincisi axşam yeməyini həzm etmək üçün fürsətdir.

– Axşam çox acısanız, iştahınızı öldürmək üçün fast-food yeməyə çalışmayın. Dərhal özünüzə yemək hazırlayın – məsələn, iki yumurta qaynadın. Və ya bir dilim balıq və tərəvəz yeyin.

– Soyuq yeməyin! Soyuq yemək iştahanı artırır və soyuq tərəvəzlərlə salat hazırlayırsınızsa, çətin ki, doya biləsiz. Ancaq tərəvəzlər isti olarsa (və ya ən azı otaq temperaturunda) və siz bu tərəvəzlərin yanında zülal qəbul edirsinizsə (məsələn, yumurta və ya toyuq döşü) bu doyumluluq hissi verəcək.

– “Saat 18:00-dan sonra yemək yeməyin” qaydasını unudun. Sadəcə yatmanıza 3 saat qalmış yeməyin. Ümumiyyətlə 23.00-da yuxuya gedirsinizsə, son yemək 20.00-da tamamlanmalıdır.

4. Maddələr mübadiləsini sürətləndirmə çalışın. Bu barədə nə edə bilərsən?

– Birincisi, fiziki aktivlik lazımdır – metabolik proseslərimizin əsas aktivləşdiricisidir. İdmanla məşğul olmasanız da, gündə ən azı 7-10 min addım atmağa çalışın.

Bir insanın bir neçə növ fiziki fəaliyyətə ehtiyacı var. Aerobik məşq: gəzinti, qaçış, velosiped sürmə, üzgüçülük metabolizmanı aktivləşdirir və ürək-damar sistemini məşq elətdirir. Yoga, pilates, oynaq gimnastikası bədəndə elastikliyi artıtı, oynaqların sağlam qalmasına kömək edir.

Koordinasiya təlimi: yoga, tarazlıq hərəkətləri.  Tarazlığı qorumaq bacarığı hər cür yaralanmanın qarşısını almaq üçün çox vacibdir.

Güc yükü: dumbbellar, push-up, idman zalı.

Yaşla artdıqca azalan əzələ kütləsinin qorunması üçün vacibdir.

5. Maye qəbulunun miqdarına diqqət edin.

Su normal metabolizma üçün vacibdir. Maye olmadan həzm sistemindəki yük artır və bədəni təmizləmək daha çətin olur. Maye qəbulunun ən optimal miqdarı 1,5 – 2 litrdir.

6. Nəyədə vərdiş etmək üçün 21 gün lazım olduğunu eşitmisiniz? Bu doğru deyil. Əslində yemək vərdişi təxminən üç ay ərzində formalaşır. Ani effekt gözləməyin!

Əvvəllər ağ su içməmisinizsə və ya gəzməmisinizsə, 3 aydan sonra böyük bir fərqi görəcəksiniz. Buna görə tez təslim olmayın!

7. Tez-tez ciddi pəhrizlərin arıqlamağa mane olduğu deyilir. Bu tamamilə doğru deyil.

Əslində, bəzən bədəndən ağırlığı yerdən qaldırmaq üçün bir növ “yüklənməyə” ehtiyac duyulur.

800-1200 kalori balanslı bir pəhriz və təmiz havada fiziki aktivlik metabolizmanı aktivləşdirməyə və çəkini azaltmağa kömək edən prosedurlar. Heç bir halda daimi aclıq, pəhriz saxlanılması düzgün deyil. Ancaq ildə bir dəfə bir-iki həftə belə pəhriz bədəninizin fəaliyyətinə təkan verəcək.

Hazırladı: Cəmilə Çebotareva

Loading...

www.yenicag.az

216