!Reklam
!Reklam – Sol
Koronavirus
!Reklam – Sag
!Reklam – Arxiv

Telekanallarda yayımlanan verilişlərin məzmun-janr statistikası açıqlandı

!Reklam – Yazi

2024-cü ilin birinci rübündə (yanvar, fevral və mart aylarında) Azərbaycan televiziya kanallarında yayımlanmış proqramların 23,5 %-ni informasiya və analitik proqramlar təşkil edib.

Bununla bağlı Yenicag.az-a Audiovizual Şuradan məlumat verilib.

Qeyd edilib ki, sıralamada daha sonra idman proqramları (15,2% ilə), musiqili və əyləncəli formatda proqramlar (13,9 % ilə) və reklam məzmunlu materiallar (12 %) yer tutur. Mədəni-maarif janrlı proqramların (maarifləndirici, publisistik, tarixi-mədəni və sairə materiallar) payı bütün kanallar üzrə ümumi olaraq 9,4 % olub.

COP29

www.yenicag.az

168
!Reklam – Single 02
Ads
!Reklam – Arxiv